četrtek, 10. april 2014

Congratulations card

Pozdravljeni / Hello!




Vicky me še vedno navdušuje s svojimi kreacijami. Njene knjigice sem postavila na manjši kos papirja.
Za sijočo podlago sem uporabila kar prozorno barvo za steklo. ;)

Vicky still impresses me... ;) I put her books on a smaller piece of paper. ;)
For brightening background afekt, I used the glass transparent color. ;)


Prijavljam na izziv / I'm entering this card to the following challenge:

1. Craft-alnica: Čestitke ob diplomi

SUPPLIES




8 komentarjev:

  1. Zelo je lepa.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 105. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si tole sestavila, zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  3. Noro všeč mi je tole ozadje. Knjige pa so taboljša odeja 😃

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, krasno si naredila ozadje, lepo se sveti.Knjige so zelo zelo primerne za našo tokratnjo temo.
    Hvala, da se igraš z nami v Craft-alnici; Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si jo sestavila :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši