sobota, 27. september 2014

80th Happy B.

Pozdravljeni / Hello!


Po naročilu je bila narejena voščilnica za moškega, ki je praznoval svoj 80. rojstni dan.

Poleg ostalih pripomočkov sem uporabila tudi štampiljke, ki sem jih dobila v reviji Creativity (številke se ne spomnem). Za sijoč izgled sem uporabila tudi črni embossing prahec.

I received an order to make a greeting card for man who celebrated his 80th birthdy.

I used a stamp that I got in the journal Creativity (I don't remember the number). For a shiny appearance, I also used black embossing powder.


In pogled še od znotraj, kjer se je v žepek lahko dalo bone, denar,...

And the view from the inside, where is it a pocket for vouchers, money ...

Izdelek prijavljam na izziv / I'm entering this card to the following challenge :

1.Simon Says Stam - Anything goes


13 komentarjev:

  1. Krasna! Všeč so mi naravni elementi lesa in videz panja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa je, dobre kombinacije.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je. Lepo si skombinirala. Za moškega je vedno težje...saj meni se zdi ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Gorgeous card :-) this is perfect for a man's 80th :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    luv
    Lols x x x

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je :-))
    Všeč so mi naravne barve in tudi postavitev je zelo zanimiva!

    OdgovoriIzbriši
  6. Fenomenalna v vsej svoji preprostosti :)

    OdgovoriIzbriši
  7. I love this card. It is such a perfect male card. May I post a link to your card on my Manly Monday blog post? It's a post where I showcase masculine cards for my readers. Let me know if you want your card in the Monday post and I'll send you a link to it after it goes live. My email is grohcm at gmail dot com. Send a link with an email so I can find your card again.
    Thanks
    Cindy from cre8ivecindy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Super si tole sestavila, zelo mi je všeč! Ta podolgovata oblika zna biti kar zahtevna, če si navajen na klasično velikost voščilnic. Odlična postavitev in izbor barv.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo všeč mi je postavitev, sploh pa videz lesa in satovje - deluje zelo domače in toplo :)

    OdgovoriIzbriši