sreda, 4. januar 2017

Believe in your dreams

Pozdravljeni / Hello!

Pa smo zakorakali v novo leto... Kako ste preživeli praznike? Jaz odlično - v dobri družbi in predvsem pri obloženi mizi. ;) 
Čestitko sem naredila kot motivacijo, da je potrebno verjeti v to kar delaš, sanjaš ...

Finally, we stepped into the year 2017.. How did you spend your holiday? I spend it with good company. ;)
I made this card as a motivation for 2017. It is necessary to believe in what you are doing, dreaming ...



Lovca sanj sem pobarvala s pomočjo Spectrum Noir markerjev. Pri napisu sem uporabila črn embossing prah.

I colored hunter of dreams by using Spectrum Noir markers. I also used black embossing powder for letters.

2 komentarja:

  1. Zelo mocno sporocilo nosi tvoja cestitka. Vsec mi je, kako si pobarvala motiv in da si napis embosirala, da pride lepo do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo čestitko si izdelala, zelo sporočilno.
    Srečno in zdravo, pa seveda ustvarjalno 2017.

    OdgovoriIzbriši